Jump to content
OpenRCT2

WobblyRails

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About WobblyRails

  • Rank
    Apprentice

Recent Profile Visitors

931 profile views
  1. WobblyRails

    Group Park 6

    *yawns*lol i'm done with my stuff and i did it at 1 am,I made Shangri-La and The TumbleWIDE CGV.Basically,Shangri-La is just an ordinary Twist ride and Tumblewide is a Cinema.So yeah,nothing special about it tho Note:Just like MightyClem said in his last post The Kalimari rides are stealing the park's mechanics so it's a bit hard to fix the rides 감사 Queue: @Broxzier, RedScope53, Jochem, Wuis, Tune, SpiffyJack, imlegos, giraty, qbbq, TheMightyClem,WobblyRails Missed: jensj12, Cascadia The OpenRCT2 Group Park 6.08.sv6
  2. WobblyRails

    Group Park 6

    Claimed:WobblyRails Queue:Broxzier, RedScope53, Jochem, Wuis, Tune, SpiffyJack, imlegos, giraty, qbbq, TheMightyClem Missed:jensj12, Cascadia
  3. WobblyRails

    Group Park 6

    Sorry i wasnt active ㅠ.ㅠ,so after TheMightyClem has finished with park can i claim??
  4. WobblyRails

    Group Park 6

    You can add me on the list (but not the first one lol,cos i still have my last exam on monday) @Broxzier
  5. WobblyRails

    Group Park 6

    omg thanks! I'm sooo into this
  6. Thanks for the reply and likes [and all of the suggestions,it's really helpful :]] UPTADE: -Did a Little Changes to Papyrus -Made a River and a Small Waterfall
  7. It has been a long time since my most recent posts,lol.So,i made a pretty small theme park (WIP) with an adventure/magical theming.Here are some screenshots of the progress.. still working on the Egyptian theme tho --Entrance View & Coaster [The Expedition]
  8. Ello! i like your profile picture btw have a nice time here in the forums remember,don't waste your time
  9. WobblyRails

    Group Park 2

    Oh Yea Forgot aout that i'm sorry for my mistake
  10. WobblyRails

    Group Park 4

    OOO Can i join I'll promise i wont disapear again (cuz of that damn exams)
  11. WobblyRails

    Group Park 2

    Claimed: WobblyRails Next In Line: @imlegos, @jensj12, @BroxzierMissed Turn: @enner, @UTMAN, @Squab, @Przemek, @WobblyRails, @Racey, @qbbq, @Philmon11, @CoasterMaster
  12. WobblyRails

    Group Park 2

    Im Claiming It Kay ?
×
×
  • Create New...